The Attendant
Frankie to chłopak parkingowy w Irlandii Północnej, którego oczy zawsze zwrócone są ku przyszłości. Pracuje przy spektakularnej Grobli Olbrzyma w hrabstwie Antrim, jednym z irlandzkich cudów natury. Jednak gdy jego przyjaciółka Cathy i jej mąż Paul wpadają w tarapaty, Frankie powtarza, jak ma z resztą w zwyczaju, że coś się wykombinuje.