Następcy: Klątwa Krainy Czarów
Gdy Królowa Kier wreszcie jest miła, a Kopciuszkowi nic już nie grozi, życie Red i Chloe wydaje się idealne. Dziewczyny nie zorientowały się, że gdy zmieniły przeszłość, pojawił się nowy złoczyńca: Kapelusznik Maddox. Gdy Maddox więzi Królową Kier, Red i Chloe muszą zjednoczyć się z nową siostrą Red, Pink, synem Luisy Madrigal, Luisem oraz synem Maddoxa, Maxem, by ratować Królową i Krainę Czarów.