Connect 3 wracają na swój ulubiony Camp Rock, żeby wybrać nowy suport. Obozowicze muszą użyć wszystkich swoich zdolności, aby wykorzystać życiową okazję.
Gdy Connect 3 tracą suport przed wielką trasą powrotną, wracają na Camp Rock i odkrywają nową gwiazdę. Obozowicze rywalizują ze sobą o występ przed swoim ulubionym zespołem- dochodzi do spięć, a przyjaźnie zostają wystawione na próbę, co prowadzi do nieoczekiwanych sojuszy, niespodzianek i miłostek.