Kończy się oferta 6 maja
Beca (Anna Kendrick), Otyła Amy (Rebel Wilson) i Barden Bellas wracają, by pokazać światu, kto tu rządzi! Trzykrotne mistrzynie z powodu skandalu mogą wylecieć z ostatniego roku studiów, obawiają się, że na dobre straciły harmonię. Została im jedna szansa, by odzyskać to, co im należne: muszą zmierzyć się z najtrudniejszym przeciwnikiem na świecie, niemiecką supergrupą Das Sound Machine, i walczyć o wygraną Mistrzostw Świata A Cappella. Tylko dzięki potędze kobiecej przyjaźni odnajdą swój głos i pokażą, kto jest górą!