Mamma Mia: Here We Go Again
Dołącz do nas, śpiewaj i tańcz, a przy okazji odkryj, jak to się wszystko zaczęło! Dziesięć lat po premierze musicalu „Mamma Mia!", dostajesz zaproszenie na magiczną grecką wyspę Kalokairi z całkowicie nowego musicalu opartego na piosenkach Abby. Sophie (Amanda Seyfried) oczekuje dziecka i podobnie jak jej matka Donna (Meryl Streep) będzie musiała podjąć ryzyko.