El bucle de Latham
Kiedy Marcos dziedziczy dom po ojcu, którego nigdy nie znał, odkrywa coś więcej niż tylko nieruchomość. Spadek wciąga go w zagmatwaną pętlę nierozwiązanych problemów rodzinnych i dawno pogrzebanych tajemnic, zmuszając go do konfrontacji z przeszłością, o której nie miał pojęcia.