Una preciosa puesta de sol
Babcia Rosario, jej córka Elena oraz wnuczka Beatriz wyruszają na wspólny weekend w góry. Każda skrywa własne tajemnice. Podczas wyprawy muszą stawić czoła chorobie, kryzysowi małżeńskiemu i pragnieniu ucieczki, co prowadzi do bolesnych wyznań i odkrycia, czym naprawdę jest wolność.