Królestwo małp: strategie wojenne
Małpy człowiekowate to fascynujące i inteligentne zwierzęta, które mają wiele cech wspólnych z ludźmi. Dzięki rewolucyjnym badaniom prymatolożki Jane Goodall możemy dokładniej przyjrzeć się tej złożonej rodzinie ssaków, aby poznać kulturę i osobowości jej przedstawicieli. Królestwo małp przedstawia historie tych zwierząt i ich walki o dominację.