Kończy się oferta 6 maja
Jamie Lee Curtis i Lindsay Lohan powracają w rolach Tess i Anny Coleman w kontynuacji filmu „Zakręcony piątek” z 2003 roku – „Zakręcony piątek 2”. Od kryzysu tożsamości Tess i Anny minęły długie lata. Anna ma teraz własną córkę, a wkrótce zyska również pasierbicę. Próbując sprostać wyzwaniom łączenia dwóch rodzin, Tess i Anna przekonują się, że historia lubi się powtarzać.