Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie
Film Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie to ekscytujące zakończenie kultowej sagi Skywalkerów. Narodzą się nowe legendy — a ostateczna bitwa o wolność dopiero się rozpocznie.