Mars Colony
Logan ma obsesję na punkcie Marsa. Pewnego dnia odwiedza go mężczyzna, który twierdzi, że jest o 40 lat starszym Loganem z przyszłości. Prosi chłopaka o ocalenie ludzkości.
16-letni Logan to nastolatek z problemami. Jego kosmiczne marzenia o lepszym życiu na Marsie są jego jedyną ucieczką od szarego, codziennego życia – kłótni w domu i szkole, w której jest uważany za dręczyciela. Pewnej nocy odwiedza go tajemniczy mężczyzna, który zarzeka się, że jest o 40 lat starszym Loganem z przyszłości. Prosi chłopaka, żeby podjął się wyjątkowo ważnej misji: ocalenia ludzkości.