Diabeł ubiera się u Prady 2
Andy Sachs (Anne Hathaway) wraca do Nowego Jorku i eleganckich biur magazynu Runway jako nowa redaktorka działu opinii. Jej budząca grozę była szefowa Miranda Priestly (Meryl Streep) wciąż piastuje swoje stanowisko i próbuje odnaleźć się w świecie mediów, który zagraża jej opartemu na prasie drukowanej imperium. W rewelacyjnej kontynuacji hitu na wybieg wychodzą zarówno znajome, jak i zupełnie nowe twarze.
Meryl Streep, Anne Hathaway, Emily Blunt oraz Stanley Tucci prawie 20 lat po wcieleniu się w kultowe role Mirandy, Andy, Emily i Nigela powracają na stylowe ulice Nowego Jorku i do eleganckich biur magazynu Runway w rewelacyjnej kontynuacji hitu z 2006 roku, który zdefiniował pokolenie. Andy Sachs zostaje nową redaktorką działu opinii, a jej budząca grozę była szefowa próbuje odnaleźć się w świecie mediów, który zagraża jej opartemu na prasie drukowanej imperium. Wraz z oryginalną obsadą powraca także reżyser David Frankel oraz scenarzystka Aline Brosh McKenna — ze scenariuszem opartym na powieści Lauren Weisberger — którzy wprowadzają także zupełnie nowe postacie.