Pamiętnik księżniczki 2. Królewskie zaręczyny
Zbliżają się 21. urodziny księżniczki Mii. Właśnie wtedy ma zasiąść na tronie jako królowa Genovii i zastąpić na tym stanowisku swoją babcię. Problem w tym, że niezamężna kobieta nie może być królową. Mia ma 30 dni, żeby znaleźć męża.