USA kontra III Rzesza: Bitwy na Atlantyku
W „Hitler’s American Battleground” ekipa podwodnych archeologów podejmuje misję przekształcenia zapomnianego cmentarzyska II wojny światowej w sanktuarium na cześć tych, którzy poszli na dno.
W tygodniach następujących po Pearl Harbor hitlerowskie U-Booty zaatakowały amerykańskie okręty u wybrzeży stanu Karolina Północna, by pozostawić po sobie ślady śmierci i zniszczenia. Dokumentując praktycznie nigdy nieopowiedziane starcie, „Hitler’s American Battleground” przedstawia ekipę podwodnych archeologów na historycznej misji: mają przekształcić to niemalże zapomniane cmentarzysko w chronione sanktuarium ku czci wszystkich tych, którzy poszli na dno.