Chiara Lubich - L'amore Vince Tutto
Dzięki opowieści, którą zobaczymy w setną rocznicę urodzin Chiary Lubich, założycielki Ruch Focolari „Dzieło Maryi”, poznamy historię duchowej i ludzkiej wędrówki młodej nauczycielki z Trydentu. Podczas drugiej wojny światowej Bóg wezwał ją do budowania lepszego, zjednoczonego świata. Stała się wielką orędowniczką powszechnego braterstwa jako warunku porozumienia i pokoju między ludźmi.
W setną rocznicę urodzin założycielki Ruchu Focolari, „Dzieło Maryi”, Chiary Lubich, za pomocą tej filmowej opowieści poznamy historię duchowej i ludzkiej wędrówki młodej nauczycielki z Trydentu. Podczas II wojny światowej została wezwana przez Boga do budowania lepszego, bardziej zjednoczonego świata. Stała się wielkim orędownikiem powszechnego braterstwa jako warunku wstępnego dialogu i pokoju między ludźmi. Była charyzmatyczną postacią, która w życiu kierowała się szczerą miłością. Dzięki przesłaniu akceptacji bliźniego i wierze w solidarność międzyludzką, bez względu na rasę, kulturę i przekonania religijne, przyczyniła się do wzmocnienia roli kobiet w Kościele i społeczeństwie.