Bebe wyrusza w akustyczną trasę koncertową po różnych scenach Ameryki Łacińskiej i Hiszpanii, aby uczcić 10. rocznicę wydania swojego pierwszego albumu Pafuera Telarañas. To powrót do jej początków, gdy zaczynała grać w barach w okolicach Madrytu. Osobisty portret wyjątkowej osobowości, która swoimi piosenkami poruszyła miliony ludzi na całym świecie.