Cançó per a tu
Barcelona, 1966 rok. Studentka prawa Laia łączy naukę, pracę w bibliotece i pasję do pisania piosenek. Wszystko się zmienia, gdy zaczyna spotykać się z Ignasim – aktywistą ruchu antyfrankistowskiego. Ich relacja komplikuje się przez Davida, zamożnego i pozornie powierzchownego przyjaciela Ignasiego, który okazuje się kimś zupełnie innym, niż się wydaje.
Barcelona, 1966 rok. Laia studiuje prawo na uniwersytecie. Naukę łączy z pracą w bibliotece, by opłacić czesne, a w wolnych chwilach pisze piosenki. Zaczyna spotykać się z Ignasim, studentem zaangażowanym w ruch antyfrankistowski. Częścią ich relacji staje się David, najlepszy przyjaciel Ignasiego, płytki chłopak z zamożnej rodziny, który okazuje się kimś zupełnie innym, niż się wydaje.