Poznaj Paco Loco, dzikiego i utalentowanego guru hiszpańskiej muzyki niezależnej. Przez 30 lat ten producent i muzyk był kluczową siłą kształtującą podziemną scenę kraju. Film ten celebruje człowieka stojącego za muzyką, legendę, która żyje dla muzyki.