Breslau
Jest rok 1936. Zbliżają się XI Igrzyska Olimpijskie w Berlinie. Tymczasem, w Breslau dochodzi do brutalnego morderstwa. Zagadkę musi rozwiązać kontrowersyjny, ale skuteczny komisarz policji polskiego pochodzenia Franz Podolsky. Rozpoczyna się niebezpieczna gra z mordercą. Nieoczekiwanie, stawką okazuje się nie tylko jego kariera, ale także życie prywatne.
Dwa morderstwa w hotelu w Breslau w 1936 roku na zawsze odmienią życie jednego śledczego.
Komisarz Podolsky musi wybrać: miłość czy śledztwo. A morderca znów uderza - coraz bliżej.
W Breslau groza. Nie każdy chce, aby odnaleziono Wypalacza. Podolsky ma jednak nowy ślad.
Podolsky ma wątpliwości. Presja na zamknięcie śledztwa nasila się, a jego życie nagle się rozpada.
Kolejna ofiara wzbudza szok. Podolsky musi wrócić do gry, choć jego umysł balansuje na krawędzi.
W mroku podziemi kryje się prawda, która może pogrzebać kariery i odwrócić bieg śledztwa.
Lena w niebezpieczeństwie, dziwne nagranie i ślad prowadzący wprost do wstrząsającej przeszłości.