Titan - nowa Ziemia
Jest rok 3028... a Drej, okrutna rasa obcych, zniszczyła Ziemię. Piętnaście lat później młody mężczyzna o imieniu Cale dowiaduje się, że posiada genetycznie zakodowaną mapę do Tytana, statku kosmicznego, który kryje w sobie tajemnicę ocalenia rasy ludzkiej. Cale wraz z nową załogą Walkirii wyrusza w pościg za Drejem, próbując odnaleźć Tytana, zanim Drej go zniszczy... a także ostatnią szansę ludzkości na własny dom.