Art Trails of the Riviera
Odkryj Lazurowe Wybrzeże poza słońcem i morzem. Zagłęb się w jego bogate dziedzictwo artystyczne – niegdyś było domem takich ikon jak Cezanne, Renoir i Picasso. Śledź podróż Kate od Aix do Nicei, podążając śladami tych mistrzów i odkrywając krajobrazy, które zainspirowały ich ponadczasowe dzieła.