Taniec rządzi!
CeCe Jones i Rocky Blue to najlepsze przyjaciółki, które dzielą swój czas między uczęszczanie do liceum i występowanie jako profesjonalne tancerki w popularnym programie tanecznym dla nastolatków "Taniec rządzi w Chicago!".
Cece Jones i Rocky Blue to dwie ambitne nastolatki dorastające w Chicago i marzące o zostaniu profesjonalnymi tancerkami. Dostają szansę po przesłuchaniu i zdobyciu miejsca w popularnym cotygodniowym telewizyjnym programie tanecznym "Taniec rządzi w Chicago!" Cele CeCe są wspierane przez jej samotną matkę Georgię, o ile tylko nie pomaga właśnie Flynnowi, jej złośliwemu młodszemu bratu. Ty, starszy brat Rocky, dodaje jej otuchy, podobnie jak Deuce, ich wspólny przyjaciel. Sprytni uczniowie z wymiany, Gunther i Tinka, którzy również chcą tańczyć na zawodach, nieustannie próbują pokrzyżować plany dziewcząt.