Kończy się oferta 6 maja
Pix to zabawny i oryginalny film krótkometrażowy, który przedstawia całe życie – od narodzin po śmierć – jako serię upozowanych zdjęć. W jednym, płynnym ujęciu kamery błyskawicznie zmieniają się scenografie i kostiumy, tworząc wrażenie ożywionego albumu fotograficznego. Zobaczymy tu pierwsze kroki, szkolne zdjęcia, wakacje, śluby i portrety rodzinne, aż po chwile żałoby. Film z humorem, ale i nutą satyry, pokazuje, jak reżyserujemy wspomnienia i kreujemy obraz własnego życia.