PANIHIDA
Pogrzeb starszej kobiety szybko wymyka się spod kontroli i zmienia w chaotyczne zderzenie tradycji z nowoczesnością. Emocje, wspomnienia i rodzinne absurdy mieszają się w opowieść o żałobie, więzach rodzinnych i surrealizmie ostatniego pożegnania – z humorem i czułością.