Sen Kalendera
Kalender wraz z córką Filiz prowadzi mały sklep z pitą, który odziedziczył po ojcu. Odkąd dziesięć lat wcześniej stracił żonę, stał się wycofany, zamknięty na zmiany i niechętny do podejmowania ryzyka, przez co jego sklep również ma problemy. Sytuację pogarsza fakt, że niedaleko otworzono nowe miejsce z pitą, Pitburger. Jednak wraz z pojawieniem się Öcü nadchodzi zmiana i wszyscy wspólnie wyruszają w drogę pełną przygód, by uratować rodzinny biznes.
Kalender wraz z córką Filiz prowadzi mały sklep z pitą, który odziedziczył po ojcu. Odkąd dziesięć lat wcześniej stracił żonę, stał się wycofany, zamknięty na zmiany i niechętny do podejmowania ryzyka, przez co jego sklep również ma problemy. Sytuację pogarsza fakt, że niedaleko otworzono nowe miejsce z pitą, Pitburger. Gdy właściciel budynku, pan Uysal, postanawia go sprzedać, sytuacja staje się poważna. Wtedy nagle pojawia się Öcü, który na motorze dosłownie wjeżdża w okno sklepu i tym samym wywołuje serię zmian. Kalender naciskany przez Öcü wyrusza w drogę, by uratować sklep. Niespodziewany powrót jego dawnej miłości, Gülşen, tylko wzmaga chęć przemian. Wszyscy wspólnie zrozumieją, że same marzenia nie wystarczą, by coś w życiu osiągnąć, oraz że nigdy nie jest za późno na działanie. To opowieść o wygranych, którzy przegrywają, oraz o tych, którzy odnajdują wygraną w przegranej.