Minęło 29 lat, odkąd zapalona została świeca Czarnego Płomienia i wskrzeszone łaknące zemsty, siedemnastowieczne siostry. Teraz jedynie trzy licealistki mogą powstrzymać drapieżne czarownice przed zrujnowaniem Wigilii Wszystkich Świętych w Salem.