Strefa 51: tajne archiwa CIA
Strefa 51 jest znana jako jedna z najbardziej tajnych miejsc na Ziemi. Twórcy tego dokumentu użyli ostatnio odtajnionych dokumentów CIA, aby ujawnić, co dokładnie działo się w tej placówce badawczej od czasu jej otwarcia w 1955 roku.
STREFA 51: TAJEMNICA CIA przedstawia prawdziwą historię rewolucyjnych badań dotyczących lotnictwa, które prowadzono w placówce badawczej Groom Lake Testing Facility, znanej też jako Strefa 51. Miejsce to pozwala zapewnić wyższość amerykańskiego lotnictwa od czasów Zimnej Wojny aż po dzień dzisiejszy. Korzystając z niedawno ujawnionych dokumentów CIA, program przedstawia konkretne osoby, który pracowały w tej bazie na różnych stanowiskach — od budowlańców po pilotów i ochroniarzy. Ich osobiste zeznania zapewniają niezwykły wgląd nie tylko w pracę wykonywaną w tym miejscu, ale też w samą placówkę. Ujawniamy, jak rygorystyczne środki bezpieczeństwa stosowano, aby zapobiegać wyciekom jakichkolwiek informacji na temat programów U2, A12, HAVE BLUE i F117 Nighthawk. Film ten koncentruje się na przekazaniu historii i faktów w świeży, angażujący sposób, aby pomóc odpowiedzieć na pytanie: „Co naprawdę działo się w Strefie 51?”.