Czerwony pająk
Wstrząsająca historia PRL-owskiego seryjnego mordercy polującego na ofiary w latach 60. w Krakowie. Jeden wątek to całkowicie fikcyjna historia o Lucjanie Staniaku zwanym Czerwonym Pająkiem. Druga historia to autentyczny życiorys jedynego znanego światowej kryminalistyce seryjnego mordercy-nastolatka: Karola Kota, który jako „Wampir z Krakowa” stał się prawdziwą gwiazdą mediów pod koniec lat 60.