Jesteś Bogiem
Film przedstawia losy trójki założycieli zespołu Paktofonika, zwykłych kumpli z osiedla, którzy – zawiązując „pakt przy dźwiękach głośnika” – nie podejrzewali, że staną się głosem kolejnych pokoleń młodych Polaków. Za miłość do muzyki, wolności i niezależności gotowi byli zapłacić najwyższą cenę.
Śląsk, koniec lat 90. Trzech kolegów z bloku zawiera muzyczny pakt, który ma być wyrazem nadziei i obaw młodego pokolenia wchodzącego w dorosłość. Paktofonika szybko zdobywa rozgłos, ale cena jaką czasem trzeba zapłacić za talent jest bardzo wysoka. Film jest studium dojrzewania, ale pokazuje także ówczesne realia śląskiej sceny hiphopowej, która rodziła się w czasach raczkującego polskiego kapitalizmu. To oparta na faktach historia niezwykle popularnej polskiej grupy hiphopowej Paktofonika w reżyserii Leszka Dawida. Film był największym przebojem kinowym w 2012 roku.