Nowy dokument śledzący historię punku od sklepu SEX Malcolma McLarena i Vivienne Westwood w Chelsea do światowego fenomenu, jakim się stał. Film obejmuje plejadę gwiazd punkowych tamtych czasów i archiwalne występy.