Basically, Johnny Moped
W londyńskich latach 70. grupa szkolnych przyjaciół zakłada zespół punkowy Johnny Moped, kierowany przez tajemniczego Paula Halforda. Choć byli o krok od sławy i mieli w składzie przyszłe gwiazdy, ich chaotyczna podróż przez punkową scenę sprawiła, że stali się jednym z najbardziej niedocenionych skarbów muzyki – a ich nowatorskie brzmienie niemal całkowicie zapomniano.