Kobieta, która nie może przestać uciekać. Tajemniczy mężczyzna, który wie wszystko o jej życiu. I przypinka w kształcie żółwia. Wszystko składa się na niespodziewane spotkanie w windzie, która jedzie na 54. piętro, a w rzeczywistości zabierze nas zupełnie gdzie indziej.