Dokumentalne, Zwierzęta i przyroda
Pod turkusowymi wodami Mauritiusa kwitnie oszałamiający ekosystem, odzwierciedlający harmonijną kulturę wyspy. Inspirowana najsłynniejszą legendą wyspy, tajemniczą dziewczyną spod wody, ta poetycka podróż zaciera granicę między mitem a rzeczywistością, ukazując delikatną równowagę między życiem na ziemi i pod wodą.