La Source des Montagnes
Paccha-Picchu to małe, radosne istotki. Prowadzą beztroskie życie, którego rytm wyznacza wędrówka Gór. Unoszą one ich oazę wprost w uwielbiany, niezbędny do życia zimowy klimat. Jednak pewnego dnia Góry znikają. Niecierpliwy KinKo wyrusza na ich poszukiwanie.