Absolutnie fantastyczne: Film
Wciąż pełne blasku i uroku, który oczarował London, Edina Monsoon i Patsy Stone są fantastyczniejsze, niż kiedykolwiek.
Eddy i Patsy znowu w akcji! Wciąż pełne blasku i uroku, wiecznie wstawione ulubienice londyńskich klubów trafiają w środek medialnej burzy, gdy zostają obwinione o przypadkowe zabicie Kate Moss. Ta zwariowana komedia, doskonale ozdobiona gościnnymi rolami kilkunastu celebrytów, takich jak Jon Hamm, Kate Moss i wielu innych to kawał niezłej zabawy!