W cieniu wydm
Komisarz Becker przyjeżdża z Paryża do miasteczka w południowo-zachodniej Francji, by ratować swe małżeństwo. Żona, zmęczona jego bezustanną nieobecnością w domu z powodu pracy, postanowiła wrócić z dziećmi w rodzinne strony, gdzie odnawia dawne znajomości.
Komisarz Becker przyjeżdża z Paryża do miasteczka w południowo-zachodniej Francji, by ratować swe małżeństwo. Żona, zmęczona jego bezustanną nieobecnością w domu z powodu pracy, postanowiła wrócić z dziećmi w rodzinne strony, gdzie odnawia dawne znajomości. Becker przysięga się poprawić i poświęcać najbliższym więcej czasu. Seria dziwnych zabójstw zmusza go jednak do zajęcia się tą sprawą wraz z miejscowym policjantem, który chce się wykazać i niechętnie współpracuje z „paryżaninem”.