Morderstwo w Owernii
W jeziorze Pavin w Owernii zostają znalezione zwłoki młodej kobiety, a sceneria zabójstwa niepokoi śledczych. Legenda głosi, że mieszkańcy Besses rozgniewali Boga i za karę utonęli we łzach szatana. Czy kobieta zginęła, bo zabójca uważał ją za grzesznicę?
W jeziorze Pavin w Owernii zostają znalezione zwłoki młodej kobiety, a sceneria zabójstwa niepokoi śledczych. Legenda głosi, że mieszkańcy Besses rozgniewali Boga i za karę utonęli we łzach szatana. Czy kobieta zginęła, bo zabójca uważał ją za grzesznicę? Kapitan Bruno Romagnat wraz ze swą zastępczynią Aurélie Lefaivre rozpoczyna śledztwo, tym trudniejsze dla niego, że dobrze znał ofiarę.