Morderstwo w La Ciotat
Nadinspektor Anne Sauvaire prowadzi śledztwo w sprawie młodego mężczyzny, który powiesił się w magazynie stoczni La Ciotat. Ślady prowadzą do przeszłości mieszkańców miasta i byłych stoczniowców. W tym skomplikowanym śledztwie prowadzonym pośród dawnych konfliktów społecznych Anne towarzyszy reporterka Batti Vergniot, która nie zdaje sobie sprawy z tego, jakie będzie ono miało konsekwencje.
Nadinspektor Anne Sauvaire prowadzi śledztwo w sprawie młodego mężczyzny, który powiesił się w magazynie stoczni La Ciotat. Ślady prowadzą śledczą do przeszłości mieszkańców miasta i byłych stoczniowców. W tym skomplikowanym śledztwie prowadzonym pośród dawnych konfliktów społecznych Anne towarzyszy reporterka Batti Vergniot, która nie zdaje sobie sprawy z tego, jakie będzie ono miało konsekwencje. Prywatne śledztwo Anne dotyczące przeszłości jej ojca porusza trudne kwestie w tym cichym miasteczku, w którym obowiązuje prawo milczenia. Przeszłość to przeszłość, ale kiedy dochodzi do kolejnej śmierci, wydaje się, że śledztwo utknęło.