Chomi i Greta
Dziewięcioletnia Greta i jej chomik Chomi zostają obdarzeni przez kosmitów supermocami. Ich misja? Ocalić świat przed mnóstwem dziwacznych złoczyńców, nie zdradzając swojej tożsamości.
Greta Grant-Gomez i jej chomik Chomi dostają od kosmitów supermoce i ciężar roli bohaterów. Nastoletni brat Grety, Kevin, zostaje pominięty przez kosmitów i spadają na niego obowiązki "szofera superbohaterów". Jednak to właśnie najczęściej on – dzięki swojej mądrości – stoi za powodzeniem każdej misji ratunkowej. Chomi i Greta muszą od tej pory ciągle ratować świat przed kolejnymi złoczyńcami, utrzymując swoją tożsamość w tajemnicy.