Operation Commando
Podczas letniego obozu dzieci bawią się w wojnę – rdzenni Amerykanie przeciwko komandosom. Dwaj bracia stają po przeciwnych stronach barykady, ale starszy obiecuje młodszemu, że pierwszej nocy go odnajdzie.