Z kopyta
Serial będzie śledził losy ekipy sympatycznych odmieńców – Jacka, Jerry'ego, Miltona i Kim – oraz ich Senseia Rudy'ego w Szkole Sztuk Walk Bobbiego Wasabiego, gdzie będą stawiać czoła większym przeciwnikom, przeżywać przygody poza dojo i wznosić się wyżej niż kiedykolwiek wcześniej, ucząc się więcej o sobie samych i o sobie nawzajem.