Kończy się oferta 6 maja
Joe Longthorne, jeden z najbardziej cenionych brytyjskich wokalistów od debiutu w 1981 roku, po otrzymaniu Orderu Imperium Brytyjskiego w 2012 roku występuje na wyjątkowym koncercie w London Hippodrome – wśród oddanych fanów i w atmosferze pełnej emocji.