Pietje Bell
Poznaj Pietje Bella, 10-latka z lat 30. z Rotterdamu, którego przygody trafiają na pierwsze strony gazet. Jednak coraz szerzej rozpowszechniane kłamliwe historie zmuszają Pietje i jego gang „Czarna Ręka” do działania. Postanawiają ujawnić prawdę i sprostować wszystko na swój pełen przygód sposób.