Po tamtej stronie drzwi
Po tym, jak jej syn ginie w wypadku, matka (Sarah Wayne Callies) odszukuje świętą tradycję, która pozwoli na pożegnanie, ale zamiast tego jej działania wywołują niewyobrażalny horror.