Baloniarz
Życie Gabby zmienia się niespodziewanie, kiedy arogancki baloniarz ląduje na jej kurniku pełnym wystawowych kur. W następstwie wypadku narasta konflikt w rodzinie Gaby, która mierzy się z własną trudną przeszłością, a jednocześnie zawiera bliższą znajomość z nietuzinkowym mężczyzną. Czy kobieta da sobie szansę, żeby odmienić na lepsze życie swoje i siedmioletniego syna?
Życie Gabby zmienia się niespodziewanie, kiedy arogancki baloniarz ląduje na jej kurniku pełnym wystawowych kur, a następnie wprowadza się do domu obok. W następstwie wypadku narasta konflikt w rodzinie Gaby, która mierząc się z własną trudną przeszłością, zawiera bliższą znajomość z nietuzinkowym mężczyzną. Dotychczas życie Gaby ograniczało się do opieki nad siedmioletnim synem, chorą matką i kogutem-samobójcą oraz pracy w hotelu w charakterze sprzątaczki. Gaby powoli otwiera się na nowego sąsiada, który nawiązuje ciepłą relację z jej synem. Jednak gdy za bardzo zbliża się do kobiety, ta zamyka się, ku rozgoryczeniu dziecka. Czy Gaby da sobie szansę, żeby odmienić na lepsze życie swoje i syna?