Stacja Amsterdam
W samym sercu tętniącego życiem Amsterdamu znajduje się Amsterdam Centraal, stacja kolejowa o bogatej historii. Dziewięciuset oddanych pracowników codziennie dba o sprawne funkcjonowanie tego kluczowego węzła komunikacyjnego. W trakcie największej renowacji w historii stacji jej pracownicy muszą mierzyć się z nieustannymi wyzwaniami i być gotowymi na nieprzewidziane sytuacje.