Duży
W tej pełnej ciepła komedii z Tomem Hanksem chłopiec wypowiada życzenie, by stać się dorosłym. Gdy to się spełnia, chłopiec odkrywa, że dorosłość nie jest tak kolorowa, jak mu się wydawało.