Jack
Robin Williams, favoritul comediei, joacă rolul unui copil pus pe șotii de 10 ani care se comportă ca orice alt băiat de vârsta lui, cu excepția faptului că este într-un corp de adult. Râsete non-stop în timp ce Jack se îmbarcă în cea mai mare aventură a vieții sale tinere... clasa a cincea.
Robin Williams, favoritul comediei, joacă rolul unui copil pus pe șotii de 10 ani care se comportă ca orice alt băiat de vârsta lui, cu excepția faptului că este într-un corp de adult. Râsete non-stop în timp ce Jack se îmbarcă în cea mai mare aventură a vieții sale tinere... clasa a cincea. În cel mai nebunatic rol al său, Williams te poartă într-o călătorie hilară în timp ce Jack explorează suișurile și coborâșurile vieții din punctul de vedere al unui copil! Cu Bill Cosby și cu Fran Drescher, Diane Lane și Jennifer Lopez cele sexy - alăturați-vă milioanelor de cinefili care au iubit această comedie scandaloasă de succes!