Kto wrobił królika Rogera?
Hollywood, rok 1947. Eddie Valiant, detektyw-pechowiec dostaje nowe zlecenie. Ma zdobyć dowody na to, że Marvin Acme, właściciel fabryki gagów i całego Animkowa gra w koci łapci z Jessicą Królik, femme fatale i żoną gwiazdy kreskówek - Królika Rogera. Wkrótce Acme zostaje zamordowany, a wszystkie tropy prowadzą właśnie do Rogera. Królik będzie błagał nieznoszącego animków detektywa, by pomógł mu oczyścić się z zarzutów i znaleźć prawdziwego mordercę.