Mała Lola odwiedza miasto
Lola pomaga rodzinie miśków przechodzić przez ulicę i zatrzymywać się na czerwonym świetle.
Lola uczy się stawać na czerwonym świetle i pomaga rodzinie pingwinów przechodzić przez ulicę.
Lola pomaga rodzinie słoni przechodzić przez ulicę i dowiaduje się, co jest w pudełku dla babci.
Lola uczy się stawać na czerwonym świetle i pomaga rodzinie żyraf przejść przez ulicę.
Lola już wie, co jest w pudełku, które Maks przyniósł misiowi, i pomaga psom przejść przez ulicę.
Lola już wie, że trzeba się zatrzymać na czerwonym świetle, i odkrywa, co jest w pudełku dla Marii.